Featured

דייג-ליאור גכמן קרפיונים בדייג בוס וקפיץ עם דדה ושרה 14/12/18 Carp Fishing

207 Views
Published
קובע עם דדה לאסוף אותו בשישי לפנות בוקר (03:30 ליתר דיוק...) ועולים צפונה.
המטרה להיום היא דייג קרפיונים בבוס ובקפיץ. מגיעים לפני אור ראשון לנקודה הראשונה וקור עז וערפילי בוקר מקבלים את פנינו. דדה מוזג לנו שני כוסות קפה ומתחילים להתארגן ולמקם את החכות. אני מחמש את הרולר בקפיץ עם הבצק האהוב עליי וזורק למרכז האגם, ואז פותחים את מקלות הבוס ומתחילים לדוג. כעבור כרבע שעה מצטרפת גם שרה (שמביאה בורקסים ושאר פינוקים..)וכולנו מתיישבים ומתמקדים בדייג בוס כשציוץ הציפורים שהשכימו קום מלווה אותנו.
לאחר כחצי שעה הפעמון שבחכת הרולר מתחיל לצלצל ויוצא לו קרפיון ראשון של הבוקר.כמה דקות לאחר מכן דדה ננעל על הקרפיון השני בבוס וכבר יש לנו שני קרפיונים בסל. לאחר מכן נהיה ממש שקט ללא אכילות, פרט לכמה נגיעות הססניות ברולר שלא הבשילו לנעילה. לאחר כשלוש שעות של נסיונות עקרים מחליטים לקפל ציוד ולשנות מיקום לנקודה בירדן. מגיעים לירדן כעבור כחצי שעה, שותים עוד כוס קפה ומתמקמים. אני פותח הפעם שני רולרים עם קפיץ ושם בצק על הקפיץ בלבד ועל הקרסים שם תירס.בוחר שתי נקודות בין העצים שבמים וזורק. במקום לשבת ולחכות לצלצול של הפעמון פותח מקל בוס ומתיישב לדוג עם דדה ושרה. כמו שחווינו בנקודה הקודמת גם הפעם הפתיחה בבוס די צולעת וחוץ מכמה תזוזות קטנות של המצוף אין שיתוף פעולה של הדגים, אבל החברותא בצירוף פינוקים נוספים של שרה ( סנדוויצ'ים, פירות וכו') מנעימים את זמנינו. לאחר כשעה של יובש מוחלט מגיע הצלצול הגואל מהרולר!!
תקיפה אלימה שמכופפת את המקל מקפיצה אותי מהכיסא לעבר החכה. מאבק קצר ומהנה ויוצא לו קרפיון מכובד ואני מבסוט עד לשמיים.גם בימים שהדייג חלש אסור לאבד תקווה, וגם אם לא תופסים כלום תמיד כיף לשבת עם חברים.
Category
Carp Fishing